Baaajs :'D

Har sjut tråkigt så gör detta :3


ALLMÄNT...


Namn: Maria Nilsson Stenersen

Piercingar: 2 i vänster öra, 1 i höger

Tatueringar: -

Längd: 163

Skostorlek: 37-39

Hårfärg: Blont, brunt

Är du kär i någon: Yes ._____________________________.'



Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, ibland

Tänker du på självmord: Vet inte

Tycker andra att du är attraktiv: Tror icke det x3

Vilket shampoo använder du: Treseme, tror jagdet heter och typ massa :3

Vilken parfym använder du: -

Vad är du rädd för: Mina få vänner som betyder allt, och Petrov

Gillar du att tvätta: Mina kläder, inte andras owo

Gillar du Berg-och-Dalbana: Usch..




SENASTE...

Film du hyrde: Sommar med Göran x3

Film du köpte: Vet inte x33

Låten du lyssnade på: Tokio hotel - Zoom into me <3

Låten du hade på hjärnan: The Midnight Beast - Down

Låten du laddade ner: An café - My heart leaps for ''c''

Personen du ringde: Emma ((:<3

TV program du tittade på: Nått pang, pang pogram med far :3

Personen du tänkte på: Jadu, Bill eller, ja..




FAVORIT...


Mat: -

Låt: Jadu, Aroma, men An cafe, texten är så sjukt vacker..

Sak att göra: Sova, och kramas :3

Sport: RRRRIDNING :'D<3

Dryck: Mjölk :'3

Kläder: Mjukisbyxor, TH tröja och stora mmysiga koftor :3

Film: -

Bil: -




ANTAL...

Gånger du varit kär: 3 D:

Gånger ditt hjärta brustit: 2345678987654321

Hjärtan brustit på grund av dej: Vet inte x3

Gånger ditt namn varit med i tidningen: Typ, aldrig x3

Ärr du har på kroppen: Allt för många




SENASTE...

Bok du läste: Som jag vill vara ((:

Personen du fick mail av: Ingen aning

Personen du fick brev av: Bibloteket -.-'

Personen du fick sms av: Jålia :'D<3

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Förrgår






ÖVRIGT...


Vad har du gjort idag: Vaknat?

Var det kul: Nej

Hur tidigt stiger du upp: Beror på

Gillar du att slåss: Japp ((: På skojj då ^w^

Vad ska du göra ikväll: Vara med Emma :'3




Är du seriös: Ibland

Vad är du allergisk mot: Inget, parfym typ

Var har du ont: Hela kroppen

Använder du hårspray: Inte ofta.

Kan du stå på händer: Ibland, men inte länge x3

Favorit serie: Grey's



ÖVRIGT MER...


Salt eller socker: Salt

Gillar du ketchup: Inte precis

Är du glad nu: Nej

Var du glad igår: Verkligen inte

Känner du någon som jobbar på sjukhus: Nej

Vad dansar du till: Dansar aldrig

Stockholm är: En väldigt irriterande stad -.-'

Göteborg är: En stad

Kan du sjunga: Nej

Mer värt än guld: Min vänner, dom få

Spaghetti eller makaroner: Speghetti :3

Ett land jag helst vill besöka: Tyskland och Japan :3

Ska bli skoj: Att kramas med Emma :3

Ska inte bli skoj: Att gå till solan på måndag, om jag börjar gråta, igen.

Sparar till: En Canon 1000D

Väntar på: Att dö

Pålägg som gäller: Inget

Dagens dryck: Vatten



Lycklighets-testet

[ ] Du har en pojkvän.
[ ] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[x] Du har en iPod/MP3 spelare.
[x] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[x] Du har fler än 2 bästa vänner.
[/] Det finns en pool i din gård.
[x] Du klär dig som du vill.
[x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[x] Du har aldrig blivit nedslagen.
[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
[ ] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[ ] Ditt rum är stort nog för dig.
[ ] Människor använder dig inte för den du är.
[ ] Du har varit på konserter.
[ ] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[x] Du önskar inte att du var någon annan.
[x] Du spelar någon sport
[x] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[ ] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[ ] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[x] Du har aldrig fått IG.
[ ] Du vet vad som händer i världen.
[/ ] Du bryr dig om folk.
[ ] Du är nöjd med ditt liv.
[x] Du kan mer än ett språk.
[x] Du har ett smeknamn.
[x] Du har ett husdjur.
[x] Du kan hela orden från 10 låtar.
[ ] Du har inga “fiender”.
[ ] Du är en ganska snäll person.

Total: 17
———————————
Total :

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger. Du kan du känna dig ensam och sviken ibland.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!


Ppppppetrov <3


Min våvve <3
Bara för att sis är smästa fotografen x3

Skola idag D;
Ganska chill, snackade lite med bästWille ((:
Älskar dig min vän<3
Huhu, han hjälpte mig med sepe engelskan :'D
Fick inte många kramar idag, ovanligt, folk, kanske inte gillar mig ._.
Ajaaa, I know why :3
Kramade iaf bästa vän Tåbbe, Emma, Moa, Linnea och Viktoria :'D
Bästa vän är en massa snäll påjkk ((:
Tur att han inte är som sin minibroder x3
Han er leskig ._.
Huhu, har sjukt tråkigt, men pratar med bästa vän så ((:
Det blir ip imorgon med Emma och folket.
Orkar inte skriva mera.
Nattnatt biiiiiiiiiitches :'D<3

Vafan.. Vet inte vad jag ska ha för rubrik D;


Orkar inte skriva något är sjukt trött efter ip.
Stallet imorgon då, är inte på stallhumör, men ska rida Ärtan så, ja vet inet ;'/
Vill vara med Emma D;
Kommer inte hem fören vid sju, sex kanske och ska duscha då D;
Men ring någon om ni vill hitta på något efter stallet :'D
Ska iaf vara med Älskämma på torsdag :'3
Var med bästa vän någonsin också, sjukt snell påjkk :3
Ska nog tare lung och kanske sova, kände att jag var tvungen att skriva ett inlägg ((;

Godnatt bitcheees <3

Bill Kaulitz i mitt hjärta...


Nananah ((;

Har inte haft tid att skirva, eller velat x3
Faktist, har inte varit på humör, pga Bill .________.'
Aja, är iaf i Moas basturum och vi sitter/ligger och ser någon sjuk film x'3
Kanske skriver lite imorgon :3
Alla som har bdb MÅSTE bli vän med MELiMAN :'3
Huhu, ska kanske köpa en kanin.
Lejonhuvad och dvärgvädur ((:
Sjukt gillig, har tänkt att den ska heta Razmuz eller Rasmus? c:
Tycker ni? Fast, vet ju inte om det blir av D;
Men iaf ((:
Hare bra ^ww^

Byebye biiiiiiiitches <3
LAAAVE YAAH<3


*host, host..*




Säg inget, jag vet redan jag är faaailad :'c
Fan vad ful jag är asså .__.'
Vill vara söt jag ockaå D;
Ser säär ut för höll på att böra skratta när Viktoria tog bilden och dessutom så vet jag att jag är fet ._.'
Faaaast, jackan var så stor så ser massa mera fet ut x'3
Aja, ser dessutom failad ut i håret, hela jag ._.
Man kan inte alltid vara vacker, nog för att jag aldrig är det :3
Somtur någon på bilden är det.
Hjärta på din min flicka<3


 bara, minminminminminminminmin <3

Sjuk då, fortfarande, eller rethosta annars x'3
Skola idag då läraren fick damp på mig, som vanligt, jag är ju alltid en ängel, hum hum oxo'Stallet sen då red Snopphesten :3 Mille då c:
Det gick sjukt bra, både i galoppe och skänkelvikningen, stannade inte en jävlaste gång i galoppen, stolt över hesten ^w^
Men han valde att galoppera fel galopp ibland D;
Aja, har fatist inte gjort så mycket mer, för Jålia är i måttsud :c
Hum, kanske ska vara med den imorgon ^w^

Dessutom på skolan höll jag och Moa på att dö av skratt, vi pratade om Jålia, och att hon såg ut som en snopp ;'D Flåt, hun<3

Ska dra nu, kanske baka, ingen aning faktist.

Byebye bitcheees :3


Aroma - An café <3

<3 
Tttthe Midnight Beast i mitt hjärta <3

<3
mmmmina.
Alla måste erkänna att Miku är vakkrast i världen? :3

Huhu, stallet blev det ida d :'D
Sjukt kul, jag och Viktoria hade asså :3
Possades lite med Ärt <3
Ska fråga far om jag får ta med systemen och ta kort på shokket :3
Huhu, älskar den lilla shokka tanten :'D
Ska ta lite kort på dressyr tävlingen också ^w^
Har ingen aning omvad jag ska hitta på ikväll, vill någon komma och dampa med mig? :3

Loveya bitcheeees :3<3

THE MIDNIGHT BEAST - DOWN PARODY ;3

<3 Mauuw, mauuw vakker pååjk :3

Ska man göra idag då? ._.
Ingen aning, antingen vara med Jålia eller åka till stallet med Viktoria?
Hum, jadu, Orkar inte med stallet, eller jag vet inte, det är dressyrtävling, men det är så sjut tråkigt att kolla på x'c
Aja, antar nog att det blir stallet eftersom Jålia inte orkar kolla om hennes  bror är hemma owo'
LATA JÄVEL :'(
Hum, lyssnar iallafall på The midnight beast - Down parody :3
Kanske skriver mer ikväll :3

Byebye bitches :3

THA BAD TOUCH ;3

<<33
THE MIDNIGHT BEAST I MITT HJÄRTA <3
Mina och Jålias booojs :3


Var med min älskJålia igår ;3
Höll på att dö avsktapp när hon skulle klättra upp på en gungställning,
oviga jävel x'3
Ska vara med Ämma, Jålia, Meinda och Albin idag då ;3
Dom kommer tyca jag och Jålia är sepei huvudet D;
Haha, men vi är ju det (a'
Sepesepesepe :3
Huhu, hjärta på The midnight beast - Tik tok - Down ;3
Bara för att jag och Jålia är bäst i världen.
Gör allt för dig älsk <3
Aja, Jålia ska duscha sen ska jag möta seeeeret :3
Huhu, lyssnar på The midnight beast - Tik tok, nu ((:
Dessutom fryser jag om tossingarna D:

Byebye bitches ;3

DAAM SO SEXII BITCH ;3



Är du kär i mig ännu Klas-göran? :'3 Tralalal.
Vad ska man göra idag då?
Huhum, hum, har fortfarande rethosta, och nackspärr D:
Inte kul ,____,'
Vill vara med Jålia D:
Huhm, hum, ska snart gå ut med hunden,tror jag :3
Linnéa klippte dessutom snelugg på mig idag :'3
Huhu, man såg lite konstig ut D:
Eftersom man inte är van ^w^
Får se om jag lyckas hiitta på något :3

Byebye bitches :3

Tralalala :3

<3

Nom, nom, nom, nom, nom :3
Kan inte sova, huhu D:
Dessutom har Hunny nummer två fått föryrling, feber och skit och kan inte rollspela med mig D:
Stackars flicka, som tur är jag friskare, lite rethosta mendet kan man leva med ^w^
Har nog smittat henne över skärmen ._.'
Vad ska man göra idag då? Ingen aning faktist D:
Mor började skratat om när jag berättade om mig och Ärt ,__,'
Ska läsa Knappt lovlig och försöka sova..

JÅLIAA! VILL DU KOMMA TILL HERTSÖN OCH DAMPA PÅ SKOLAN MED MIG IMORGON? :'D

Byeby bitches :3

Btw, Jålia är endast miin :3<3

Daam soo sexii bitch ;3

An café - Aroma :3<3

DAAM SO SEXII BITCH ;3


THE MIDNIGHT BEAST - TIK TOK PARODY ;3

Stallet idag då, red Ärt för Viktoria eftersom hennes syster inte kunde komma.
Men det var sjukt kul ;'D
Hoppade också, hoppade 80cm med tjokket :3
Hon tyckte det var massa kul och hoppade typ en halvmeter ovanför.
Men det var inte min turdag idag D;
Trillade av eftersom hon gjorde en fr snäv sväng efter hindret, lyckades inte hålla mig kvar så flög in i väggen och trodde hon skulle galoppera över mig D:
Men hon stannade bara och glodde x'3
Skrapade upp höften och kan nästan inte röra knät, inte bra D;
Men det var ändå kul ^w^
Duschade sen av älsk och gick hem.
Märkte när ag skulle duscha att jag fått massa sang från ridhuset i ridbyxona, huhu c':
Ska nöta lite TMB och An café :3
Bye, bye bitches ;3

Btw, besök tomsbitch.blogg.se :'D
Det är min Jåålia :3


Akiharu Tsukiyama <3


LALAAALA :3

ÄR DU KÄR IMIG ÄNNU KLAS-GÖRA, TRALLALA :3

MIN OCH JÅÅLIAS :3


<3


CHERRY SAKU YUUKI - AN CAFE :3<3

Mjooho på er :3
Inatt sov jag och Moa i basturummet, sjukt kul, men vi såg värsta sepe filmen D:
Vi satt typ upp till fyra :3
Huhu, var inte änns liite trött, eller kanske mega, mini lite ^w^
Men somnade fort iaf.
Är lite sjukare nu, har fått rethosta, men är inte lika förkyld i näsan :'D
Wohoo, hoppas jag kan rida Ärt imorgon då, annars, dör jag D:
Huhu, ska rida för bästviktorias syster. Hon är sjukt snäll ^w^
Aja, ska nöta Cherry Saku Yuuki :'D

/Moas lodis :3


RSS 2.0