du e så gullig,gullig,gullig, gullig, gullig.

hahah, åh, var tvungen att skriva iaf :3
vaknade då klockan ett, sonade vid fem, men gick från datorn vid typ fyra? :3
pratade med sötlisa<3
var inte det minsta trött, men mamma skulle fått damp om hon märkt mig :c
hahha, åkte till stallet typ kvart i tre, red felix barbacka :'3
gick så sjukt bra, utom att han försökte springa efter dom andra hestarna :c
jag vill ha en hest :c
massa nöjd idag då (:
mockade sen och tog in ärt, hon hade massa äckligt sår på halsen :c
och ett på rumpan.
hum, aja, blir nog bättre, på onsdag är det sista gången att rida henne innan sommaren D:
vill rida mer, eller ja, sista gången att rida i sommar om inte jag fick rida lisas hyrhäst :'D
massa snäll och gullig flicka<3
hjärta på henne.
igenom allt för dig gumman<3
hoppas hon hittar rätta hästen. hjälper dig så gärna, det vet du älskling (:<3
hahah, ja, vet inte vad jag ska göra nu, skulle varit med emma, men hon ska ara med Josse :'3
hoppas dom får det kul iaf :'D
hahaha. åh, jag vill ha en kram. håller på att frysa ihjäl :C
huhu. och fönstret är inte öppet owo
igår kom ett spöke till mig, när jag pratade med tobbe och Lisa på msn.
han öppnade dörren och klev in, tror jag :c
ingen annan var där och hunden låg vid trappan och sov:c
huhuhuhu, aja, jag blev iaf massa rädd :c
hunden fick sova med mig, så han blev massa happidog c;
aja, skriver nog mer ikväll, om jag hittar på nått att göra (:

hejdo (:

http://www.youtube.com/watch?v=SFDCjcp_FzM
så süt :3
dom med humor kollar (:


not afraid - eminem.

han i mitt hjärta.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0