eminem - we made you.

nanana, jag är beronde, av eminem och seremedy, lalal.
har inte haft nått att lyssna på när jag pratat med underbarlisa<3
så fick ett ryck och lyssna på lite udda musik som jag annars aldrig lyssnar på :3
imorgon blir det stallet, ska mocka till ärt och kanske rida, om jag har lust, det är ju sista ridningen så kanske (:
tror det.
på osdag blir det att rida ärt innan hon åker på betet :c
skönt men ändå inte, har ingen att rida under sommaren då :c
förutom att finlisa sagt att jag får rida hennes hyr ponny *happyface :'d*
lisa er snell.
jag elzkar lisa för hon er snel.
orkar inte skriva mer.
jag har varken lust eller ork :3

JAG VILL RIDA :C
Hejdå.



SSSSSEREMEDY<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0