jag gillar inte dig.

Bara för att jag snodde denna av Lisa :3

Visste du att Jenni är kär i mig fast jag är kär i Albin Norberg |huhh :c|. En dag när Linnea Nordberg och jag var på promenad så försökte Emelie S-H våldta oss båda. Då ringde jag Anna och han kom direkt. igår när jag duschade ringde Julias Pappa på min dörr och ville att hon och jag skulle leka med dockor men jag kunnde inte för jag skulle ha sex med Julia Sandberg om 2 min. Förra veckan när jag dammsög mitt rum så låg Felicia Hofslagare under min säng och strulade med David Brännström. nu orkar jag inte berätta nå mer för jag och Simon Siktström ska leka indiander.


Jag har tråkigt, och kan dö av det, dessutom håller jag på att frysa ihjäl :cc
rädda mig någon fin människa :ccccccccccccccccccccc









Tänkte att ni måste få ögon-diabetes :'D
sötaste pojken<3


JAG HAR FÅTT DIABETES, I ÖGONEN :C
JUMBIE :3
FINASTE BILL<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0