jag har, tråkigt :c

Skriver senare ikväll, tror jag :3

eller efter dethär, aja, det märker ni ju :3

lalala, hum, jag ill ha en kram :c


99 sanningar endast för att jag har tråkigt & inte orkar göra matteläxan.
1. namn? - Maria Nilsson Stenerson








2. exakt ålder? - 13år 5 månader och 30 dagar :3



3. bor? - Luleå



4. bor med? - Min familj och världens elakaste hund :c



5. husdjur? - sepehund.



6. färg på ditt hus? - blått



7. när är du född? - 22 januari 1997



8. klass? - 7D, eller ska börja



9. vilket år tar du studenten? - ehm. 2016 ?



10. något jobb? - inte det.



11. när ska du sova ikväll? - ingen aning



13. duschat idag? - jao



14. kramat någon idag? - viktoria



15. pussat någon idag? - Felix<3



16. vad har du ätit? - glass.



17. dagens klädsel? - Mjukisbyxor uppdragna just underknäna, blått linne och strumpor, underkläder också, faktist x'3



19. dagens sötnos? - ingen faktist, eller LISA<3



20. dagens roligaste? - Lisa, eller att ridit flex<3



21. har du många vänner? - mjo, men inte måga jag litar på



22. hur många har du kysst? - ingen.



23. vem kramade du senast? - viktoria



24. hur många vill du ha sex med? - det vet jag faktist inte x3



25. hur många har du kysst/strulat med inom en 24h period? - ingen :3



25. hur många har varit otrogna med dig? - vet inte. ingen tror jag x3



27. har du pojk-/flickvän? - nej



28. vem pratade du med i telefon senast? - viktoria<3






29. vem fick du senast sms ifrån & vad stod det? - Madde - "ring te viktoria :p"




FAVORIT:




31. film? - ingen.



32. låt? - not afraid, tror jag, just nu x3



33. mat? - usch, inget :c







34. dryck? - vatten



37. stad? - ingen, faktist. nån i norge, men vet inte vad den heter x3



38. land? - tyskland<3



39. ämne i skolan? - inget.
















40. år? - o6



SENASTE:
41. personen du tänkte på? - ja, hum undra det :'3




43. gången du spydde? - när jag ar sjuk?



44. gången du grät? - igår.












45. pizzan du åt? - minns inte



46. gången du var i göteborg? Aldrig varit där.



47. gången du var i stockholm? - aldrig varit där



48. gången du var full? - när jag var med julia :3



49. gången du var hög? - huum. när jag ar med julia :#



50. personen som såg dig gråta? - tp alla på skolgården x3




ANTINGEN ELLER:
51. svart eller vitt? - Svart.



52. hund eller katt? - hund :3



53. ut & festa eller hemma & mysa? - ut, men inte festa :3



54. tv-spel eller datorspel? - Tv-spel



55. singel eller upptagen? - vet inte.



57. lunarstorm, helgon eller playahead? - inget



58. ragga eller bli uppraggad? - inget



59. big brother eller paradise hotel? - orka.



60. svart hår eller blont? - Olika från person till person.^^



61. blåa ögon eller bruna? - beror på vem :3



62. choklad eller lakrits? - Lakrits



63. göteborg eller stockholm? - inget utav de



64. högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt



65. coca cola eller fanta? - Fanta










66. pizza eller kebab? - usch











67. randigt eller prickigt? - Randigt(:



68. älska eller älskas? - inget, om det är det jag tänker på, men om inte. båda



69. leva eller dö? - Dö, men leva vissa småa tillfällen :')




ANTAL:




70. personer du älskar?
- orka räkna. :c



71. personer du hatar? - det är väl några stycken



72. personer som sagt jag älskar dig? - många, men jag vet inte om dom menar det.



73. personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? 0



74. glassar du ätit på en dag? - vet inte x3






75. festivaler du varit på/ska på detta året? - 2. Troligtvis c:













76. gånger du haft minnesluckor? - Kommer inte ihåg nån gång jag har haft det. .. Cx



77. piercingar har du? - 3



78. personer du saknar just nu? - 4



79. gånger ditt hjärta brustit? - jadu, det orkar jag inte räkna




VEM:
80. vill du kyssa nu? - ingen. tror jag c;






81. ska du träffa imorgon? - de vettefan :3



82. sjöng du senast för? - nu :3



83. hade du senast en msnkonversation med? - Emma<3















84. spelade du tv-spel med senast? - oojj, det var längesen, minns ej x3



85. kysste du senast? -
-



86. vill du kasta en sten i huvudet på?
- många :3



87. förtjänar att dö? - jag.



88. är din idol? - bill.



















89. vill du sova brevid inatt? - petrov, ända som kan få mig på bra humör nu.



VAD:
90. gör dig glad? - Emma, lisa, petrov, william, robin, tobbe, viktoria, ärt och felix<3

när jag får hoppa, det är lllllivet<3











91. gör dig ledsen? - kärleken.



92. vad vill du helst göra nu? - kkkramas :c



93. önskar du att du slapp göra? - sitta här.



94. vill du ha nu? - massa kramar :c



95. önskar du dig i födelsedagspresent? - en häst.



96. längtar du till? - jag får en kram av någon  :c



97. tycker du om dina betyg? - har inte betyg



98. ångrar du ditt liv? - jao



99. är det bästa som har hänt dig? - när jag och emma började umås igen.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0