when im gone, keep living, just for me.

you don't know how sick you make me, you make me fucking sick ~

lala, sista gången man red för sommaren Ärt då :s
hum, tråkigt :c
huhu, men det gick jätte bra.
först red vi i skogen, hoppade lite över stockar :'D
Ärt tyckte det var fun (:
hahah, fin flickan<3
men iaf så just när vi skulle hoppa ett  jätte litet, det minsta så hoppade en hare framför och hon tvärstannade och jag flög såklart x3
hahha, men hon stannade (:<3
gullegumman<3
min älskaling.
sen red på plan i 10min och galopperade av och skrittade av runt parkeringen.
just när hon och jag börjat förstå varandra mer så måste det bli bete :c
huhu, gud vad jag kommer vara ridsugen hela sommaren, den kommer sega sig fram otroligt :x
JAG VILL RIDA!
HUHUHIHIH :C
aja, hum, ja vet inte vad jag ska skriva :c

imorgon åker hon iaf på bete så ska till stallet vid ett och kanske följa med till Björsbyn och lämna henne :c
hejdå.



JAG SAKNAR DIG.
10/11-09.
ETT DATUM SOM ALDRIG GLÖMMS.
JAG ÄLSKAR DIG MEST.

RIP MERCKX KNUT<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0