Fakir, jag älskar dig<3


finastepojken....

jag älskar dig..

vi er fuuuuuuuuula 8'))

Min-or passar som modell ;3

Du betyder, oavsätt<3

Älskligarna<3

Ärtan<3
Få av bilderna jag tog i stallet, fast Viktoria  tog ju den på mig och Min-or x3

Stallet idag då ((:
Tog massa kort på Ärtan, Fakir, Thotte och Min-or ((:
Blev massa nöjd  ^w^
Hahah, jaooo ((:
Cyklade sen runt med Vktoria på Hertsön x3
Fifaaaaan ((: Minnen för livet ^w^
Imorgon blir det att vara med Viktoria igan :'3
Åh, fifaaaan ^w^
Vill att det ska vara imorgon NUUUU ((:
Aja, ska försöka hitta på nått att göra, mamma är i Norge med lilla syster och det är bara bbbääst (:
Skriver kanske senare ikväll. om detfinns nått intressant att sriva om, vill säga ^w^

byebye bitcheeees ((:<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0